PEREMPUAN VERSUS *******

ASALAMUALAIKUM...

heheh.... tajuk arini bukanlah nak menyentuh sensitiviti mana2 pihak... sekadar aku ingin menulis jek... kenapa perlu adenya golongan ini dalam masyarakat kite... huhu... menurut DR LIE TO YOU... golongan nyah ni adalah golongan di mana pada asalnya sorang lelaki... yg menukar karakter dorg jd pempuan... sma ada melalui pmbedahan o tidak... sng kate... lelaki menyerupai pompuan la... ni la tnda2 dunia nk kiamat... huhu... aku sendiri pn ade gak pengalaman dengan para nyah ni... kisah ni bermula pada zmn ak lepas SPM... jeng jeng jeng... ceritanya begini...

pada masa tu ak da habis spm.. so dengan semangat yg berkobar2... aku pun g la carik kerja... dan aku pn dapatla kerja kat 1 kilang ni... kilang buat tube air cond yg dibuat dr copper... kilang ni bernama GMC... ak pn xtaw la ape mkne GMC tu... harap kerja je... name kilang pun aku xtaw... huhu... nak di jadikan cerita... masa ak ngah dalam proses mengenal2 mesin ni... aku pn ternampak la seorg 'gadis' ni.. masa aku trnmpak tu... die membelakangi aku... so aku dptla tengok die punya body... mmg fuh lawo dow...  kalah pompuan... ngn rambut panjang sampai ke pinggang.... mmg taste ak la pompuan rmbt pnjg ni... senang kate ak tergoda la tengok bhgian blakang die... haha... perfect for a woman... mcm model... dan ak plak masa 2 prangai mcm **** lg... mcm2 la kuar dlm pikiran ak ni.. haha.... dan aku pun memberanikan diri tuk bertanya kepada seorang supervisor ni... 'bang, sape awek yg pki baju wane biru 2?? body bleh thn... haha ' lalu abang tu pun menjawab... ' oooo awek 2 ke... org pggl die adik... klu ko nk try ejas blehla... sng dpt die 2... sbb xde sape nak ke die... so die 2 xmemilih sgtla...' abg 2 berkata dalam nada tergelak2... aku pun ikutla gelak skali... xtaw ape yg lawak...so aku pun pegila kat tempat die buat keje 2... bajet nak mulakan ayat la... sekali ak tengok muke die... adoi... xblh blah... muke jantan... hahahahahaha.... mmg stylo la... name plak nak same ngn name aku.. damn gler... huhu... mmg trauma la aku... sejak tu ak jadi risau... tkt nk aproach pompuan sbb tkt dorg tu sbnrnye laki... tteehhhhhhhhheeeeeee..... so lepas tu... ak pn da xtego die da... takut dow..huu.... n die pun byk lg geng kat situ rupenye... tapi kat department laen2... adela dalam  3 4 orang... tp last2 ms aku nk berenti dulu... ade sorang ni  tobat... da jd lelaki balik...tapi bl die jadi laki tu... mmg hot la die... mcm laki korea... putih... rmbt style.... ramai la pompuan yang dulu2 benci kat die.. tukar jadi minat ke die... so pastu ak pun xtaw ape jadi kat die.. sbb ak da brenti kerja... dah kene rogol agaknye... heheh

n recently... ak ade tengok video ni... aku rasa korang semua mesti da tengok... aku je lmbt... huhu...korang taw kan miss malaysia pahang... korang tekejot x tengok dorg??? kalau aku... memang terkejot pun... mane taknye... bapok muke sebijik mcm pompuan... kalaula video tu xbagi tajuk bapok... mmg mati2 ak ingat tu pompuan... huhu... dan kemudian... trauma aku bermula kembali... aku jadi takut nk aproach pompuan yang ak xkenal... sebab takut die tu sbnrye laki yg da operate barang die... hahaha... DALAM BOTOL  tol la... 



pada aku die ni blh thn lg... cun... mcm pompuan gak... tp laki... jahanem !!!
aku tertipu...


ni da rupe jantan da cket... ak xmgkn tertpu... hahaha


yang ni aku xbrape berkenan... nyampah la ngn ko nyah... huhuhu


yang ni aku plg xblh thn tgk... rs nak...
TEGELAK... HAHAHAHAHA...
kalah kumpulan GULE-GULE...
seksi woo... nsb bek ak pndg dorg xdose... hoho


tapi aku xla pandang hina sangat... semoga dieorg akan d beri hidayah  oleh ALLAH untuk bertaubat...  slagi dieorg belum mati lagi.. selagi tu ade mase lagi tuk bertaubat... mcm kawan bapok aku yang da jadi laki tu... heheh... 

kalau lembut masih xpe... asalkan dieorg xsmpai tahap nak operate n minat kat kaum sejenis... dan juga x berhias macam pompuan... dan harap kalau ade la sape yang gay o lesbian bace post ni.. sedarla... xsedap pun korg nak kerjakan badan pasangan korg 2... sebab pasangan korang pun ade ape yang korang ade... baik jadi lelaki o pempuan normal... ALLAH dah cipta kite berpasangan... lelaki dan perempuan... so xpayahla nak jadi songsang plak... kang bumi terbalik kang... k ek...
renungkanlah... 

SELAMAT MAJU JAYA...
kepada yang belum habis exam...
semoga berjaye... 
:-)






4 comments:

Adila Khir May 5, 2011 at 12:02 AM  

ak sensitif btul topik ni, slalu buat tekak ak loyaa. haih..

semoga kau jauh dari bnde2 ni zam, hahahaa~

wawa May 5, 2011 at 2:13 PM  

aku harap, aku jumpe ko semula lepas ni, ko masih mohd zamri bin mohd kama yg aku kenal skrg..heee..(^_^)
bukan dgn name pelik2...huhuuu...

Anonymous May 5, 2011 at 4:51 PM  

saya perempuan tulen =="

haha, dunia akhir zaman kan.

kene berhari-hati gak , pengkid pun ramai gak ape sekarang nih lagi handsome dari lelaki -.-

. May 9, 2011 at 12:49 AM  

grrrr..disgusting!!!...yekkk!!..sumpah geli..meremang bulu roma aku tgk..wekk!..zam!sila jd lelaki tulen hingga ke akhir hayat kau..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


1 2 3 go~

Aku org yg simple2 saja, mudah2 saja, tenang2 saja, n mcm2 lg saja....

MOHD ZAMRI

Followers

Islamic Calendar

mari chetting2...

click la ek... ngeh2