SEDAPNYE KAMU...

ASALAMUALAIKUM...
yosh !!!!
apa khabar kawan2... aih pagi2 ni aku terasa sangat2 lapar... aku pun tak tau kenapa... tapi ak rasa mungkin di sebabkan mimpi malam tadi la kot... hehe... aku mmpi ape ek... yang pasti bkn mmpi basah... best punya mimpi...

aku mimpi aku duduk kat 1 ladang ni... penuh dengan pokok petai... demmit... aku dah la suka sangat dengan petai ni... takkan pernah aku lepaskan kau wahai petai... tapi tak sempat makan pun... just aku tengok je petai tu... huhu

bercakap soal petai ni kan... ade tak antara korang ni yg tak makan petai... kalau ade... maka korang blajo2 la makan petai... ia sangat2 sedap dow... huhu... aku pun dulu kecik2 xmakan petai... tp bl dah masuk matrik... aku da mule blaja makan petai... dan ia sangat sedap... demmit... aku jadi ketagih... huhu... dapat makan petai dengan nasi saje pun da sedap da.....

ok la... ade tak kat sini tak taw rupe petai tu camane??? ade ke??? aih... pelik sgt la kalau korang xtaw... takpe2... kat sini ade gambar petai...






jadi inilah rupe petai ye... dan ini pule rupanya selepas di kupas...


huhuhuhu... tengok macam ni pun aku da rasa macam nak kunyah2... isk2... tapi mesti lagi best kalau di masak sambal udang dengan petai kan... mesti teliur... hohoho




dan lagi sedap lagi kalau makan dengan ayam goreng...
hehehe.... sangat sedap dari kfc, piza, mcd, chickencop...
masakan melayu memang terbaik




YEAH.... adakah anda berasa lapar selepas tengok gambar2 ini??? jika ia... jangan risau kerana itu menunjukkn anda tu manusia bernafsu... haha
tapi...
tahukah anda yang petai ini banyak khasiat?? 
sangat bagus untuk orang mengalami tekanan ataupun PMS kerana wujudnya vitamin B6 dalam petai... tidak perlu dah beli pil-pil semua 2... huhu.
malah boleh membantu dalam meningkatkan penghasilan hemoglobin dalam badan kite... jadi yang mengidap anemia(penyakit kurang darah merah)... sangat sesuaila makan petai ni...
petai pun boleh mengurangkan tekanan darah dalam badan kite... untuk orang yg ade penyakit darah tinggi... pun di galakkn selalu memakan petai... 
huhu... nmpaknya petai bukan saje sedap... malah juga berkhasiat...
dah la sedap... berkhasiat pulak 2... dan ade macam2 lagi khasiatnya... malas nak taip da... :-p

cuma kelemahan petai ni je... bl dah makan petai tu... xpayahla nak berak or ngencing dalam tandas awam... sesungguhnya najis anda itu berbau sangat busuk... bau petai... boleh pengsan nyah...
haha... lepas entry ni.. aku nak carik petai la.. tapi tak tahu mane nak cari... dan aku pun tahu.. korang pun rs nak makan petai kan... 

sekian dari saya...
selamat menjamu petai... 

psst... sori bahasa tunggang langgang... masih nak biasakan dengan ejaan penuh... terlalu terpengaruh dengan bahasa sms... TQ

DUIT BUAT BELI CINTA ????

AHAHAHAHA...

ASSALAMUALAIKUM....

ape khabar pembace2 sekalian... setelah skian lame xhupdate.. akhirnye ak hupdate jgk.. memakse driku tuk menghupdate... bz sgt sejak 2 menjak ni... tp skang ni da start stdy week... bolehla ak rilek2 cket wlupn sbnrnye byk kerja lg...

berkisar mengenai tjuk di atas la kan... ape pndpt korg... apakah itu duit??? huhu

pertama skali la kan... ak nk mnx maaf dgn entri ak kali ni kot2 ramai xpuas ati or ade yang terkene batang idong sndri... berjuta kemaafan dipinta.... tapi ade aku kesah?? hoho... siapa makan cili die la terase pedas...

td adela ak chat ngn kwn ni... ak ckp ke die.. da kaye nnt blehla blanje ak.. jajan doposen pn jd la... tetibe die kate gini... ' mane bleh blanje... laki je bleh blanje' n ak pn trsentap kejap... huhu... tekejot mak... ak taw die saje2 je kate g2...guraw2... ak taw die 2 pemurah...baek at n blablabla.... (kepada yg trase cheting ngn ak td... jdn mrh...bkn kutuk anda pn... huhu... nnt klu da kaye nnt crk ak k.... hee )

ok berbalik kepada cter td... statement 2 kan... wat ak tepk... adkh mcm 2 keadaan zaman skang ni??? klu nk kuar ngn pmpn... kne ade duit byk2... sbb nk kne blanje pmpn 2.... pehhh.... gler ke... adkah e2 kenyataan??? anda bebas bersuara dlm blog ni... huhu

xpyh crk jauh la.. pk awek korg sndri sudeh.... ade x awek anda kate gini... apela abg ni... xgentleman la pmpn kne byr 2k laki... ptt laki byr 2k pmpn.... huhu... apekah mksdnye 2??? adkh mksd die pkwe kne jd sponsor 2k awek die??? eeerkkkk.... bestla klu g2... best jd pmpn.. pttla byk lelaki operate die pny sbb nk jd pmpn... hehe... tp yg penting.. awek aku x macam 2... mujur2.... haha

jd mcmni jela... klu nk jd gntleman 2 bleh... tp jgnla smpi mkn minum blanje berak ape sume ko tggung... gler ke hape... tp klu ko 2 ank datok ke ank sultan ke blehla...  tp klu ko 2 golongan bese2... pas2 awek korg wat cenggitu... better korg stat la pk nk crk awek lain... bleh bangkrap la korg mcm 2... huhu...

wang ringgit plg d pndg zmn skang ni.. kepada awek2 skalian... ade bnde kamu nk bangkang ke ngn statement ni??? hehe... hnsem xpntg... yg pntg duit... sbb klu hnsem cmne pn.. jjr cmne pn... ikhlas cmne pn... xde duit pn xjd gak... yela ak pn stuju ngn statement ni... sbb duit mmg pntg... tp xpyhla pndg hrte sgt... xblh bwk mati pn... kreta2 mhl yg korg gune 2 pn... silap2 bleh jd punca korg mati... dah kete laju sgt.... xleh nk cntrol... erk... ak rs ak da trlalu emosi dlm hal ni... so sblm hal ni jd pnca ak d masokkn ke dlm ISA... bek ak stop dlu... hayatilah kata2 pujangga ini.... 'HARTA BUKAN SEGALANYA' ... cewah...



SIAPA NAK JADI AWEK SAYA???
SAYA BANYAK DUIT NI.... 
HEHEHE



EMAS ADALAH SATU-SATUNYA BARANG DALAM DUNIA NI YANG TIDAK PERNAH TURUN HARGA... MAKIN HAIK HARGA ADALAH.... BETAPA TINGGINYA NILAI EMAS INI... 
^.^


babai~

TEKNOLOGIKU BERUBAH...

hua3.... teibe rs nk cter bnde ni la plak.... korg sume ade henset x???? msti ade kan... ak nk gtaw ni... ak pn ade henset gak... heheh... tp mgkn ak xmcm korg kot... ak da hbs spm br ak beli henset... 2 pn pki duit ak sndri... bpk ak xmo belikan ak henset... huhu... ak xde la mcm korg sume... pki henset power2 belake... blackbery la bluebery la ape bery la.... jd di sini ak nk bentangkan segale rupe henset yg pnh ak pki... hoho.. selamat mene ngok !!!... hehe

NOKIA 1600

hehe... sume nye d mulekan dgn henset ni... henset pertame ak... henset ni ms ak mule2 beli mhl giler... rm 400... klu skang ni rm100 pn da bleh dpt.. demn gler.. da la xbyk function... lgsg xbest... huhu... nyesal dan sesal.... wane sume same ngn model yg ak beli 2... msh ade lg kat rmh... tp ade button yg da xfunction... ak xingt ak bg sape... tp rsnye bg bapak ak kot... pas die bg ke adik ak... smpi ke adik ak... hbs hajab henset ni... huhu..


NOKIA 3200

ni plak henset ke 2 ak... bpk ak belikn 2k adik ak yg ms 2 form 4.... pas2 bl die form 5.... ak rmps hp ni sbb nk suh die stdy.... hehe... abg yg sgt baek kan... yes ak mmg baek.. tq... ni la henset kamera ak yg mule2 skali.... ak jg baek pny... habuk2 sume ak lap... sng kate good condition la bl dpt kat ak... pn ms ak serah semula kat adik ak 2... msh in good condition... tp syg... dpt kat die jek... hbs hajab jgk... huhu



NOKIA 6760

ahha... ni la henset kesayangan ak... berharge rm 400 ms ak mule2 beli... 2nd jek... ak xpnh trbyg akn beli hp ni... sbb ms mule2 kuar dlu hrga smpi rm1000++... mmg xmmpu ak... tp bl msuk mtrk... hp ni da murah... ak pn beli la... hehe... dlm gmba ni mmg hp ak pn... pn msh in gud condition.... ak xpnh nk jual hp ni... syg kot... hp ni byk kenangan ngn ak... hee... da 4 thn da hp ni ngn ak.. cm batery je da kong... mls nk 2ka batery baru sbb msh bleh gne lg.. xkritikal sgt.... 



NOKIA 3210

tadaa.... ni plak hp yg ak gne skang 2k no celcom ak... hehe... henset ni bpk ak beli ngn hrga rm100 dlu... beli kat kwn die... ms ak form 3 rsnye... cmne ak blh dpt hp ni?? sbb dlm 2 ke 3 thn lps... bpk ak beli hp baru.... so hp ni xde sapela gune... abeh berhabok2 dlm kotak 2... cyan die xde sape gne... so ak pn amekla... xde sape pn nk lrg ms ak amek 2.. hee... pas2 br la beli no upax ak 2... hp ni ak pn hp ksygn ak gak... byk kl da trhmps... trjatuh dlm kolah pn da pnh... tp msh ok... hehe.... gud condition... xde pape mslh... bateri pn ok... ade mmbe ak pnh ofer rm300 2k hp ni.. tp sori bro.. wa xjual... crkla kat kdi2 lg klu ade k... hee
:)


k e2 sahaja 2k arini.... 
TENGKIU2....




BERSIHKAN SAWANG...

asalamualaikum...


lame xmengupdate blog neh... da berhabuk2 da neh... bau pn da hancing... sbb lame sgt terbiar...  bz sgt ngn kerja2 yg berfaedah... huhu.... mggu ni jadual idop ak sgt pack... dr celik mate.. smpi la waktu tido... ade je bnde ak kene wat... kgkdg rs fedup pn ade... tp bl d pk2 blk... buat jela... ikhlaskn ati 2... mmgla x dbyr... tp klu sume bnde kte wat ni perlu brbyr... bangkrap la g2... kan3... so idop ak mggu lps mmg pnh ngn tekanan2, kenangan manis dan pahit... mggu lps jgk ak jd mcm pempuan yg period... cpt beno trase... pas2 ngn tekanan yg memuncak... sbb nk test USR.... tp alhamdulilllah... main objective ak trcapai...

ok kte mulekan pidato kte pd ari ni...

ak nk gtaw korg la kan... korg pnh ke rs nervous yg teramat2??? ahha... ms kte nervous 2 kan.... msti ade yg ketar2... gigil2... gamam2... n ade gak yg pengsan... hehe... misalnye... klu jmpe antu... msti korg akn cenderung untuk ape??? pengsan o gamam??? haa plih2... aish mnde ak ngarot... ak da xphm ape ak nk tls ni...

haih... xtaw nk tls ape da... idea ak yg berlambak td 2 trs hlg... huhu... sng2 je klu TUHAN nk trk sumthg kat kte kan... so knela slalu bersyukur ngn ape yg kte ade.. n jgn sesekali rs bongkak... waduh2 gawat neh...

k la ek.. pening2 ak da ni... bkn png skt pale.. tp pening2 pendo cket... slh mkn agknye... huhu
lenkl jela ak ltk entry best2 cket... xde idea da neh...

OK SELAMAT~


AKU BLUR...

BERSERAH JELA...

aku da trening shabis ak mmpu wat...
ak da cbe shabis baek...
n takat mlm ni jela ak mampu...
tp trening td ak puas at...
terime jela ape nk jd ms ari kejadian...
rezeki msg2...
pas mlm ni....
tawakal jela...
ak da usaha....
ni pn br blek... esk ade 2 test... huhu...

k mau tdo... nyte2...
usaha2 ~
yosh...

CERITA DR BLOG IJAT... HAHA

Einstein mengajak Mr Bean bermain teka-teki. Disangkanya Mr Bean pasti jadi lauk dia jer.

Einstein: Aku akan memberi satu pertanyaan, jika anda tidak tahu jawabannya maka anda membayar saya hanya $ 5, dan jika saya tidak dapat menjawab pertanyaan anda, saya akan membayar anda $ 500.

Mr Bean mengangguk 18 kali menandakan dia setuju dengan cabaran Einstein.
Einstein mengajukan pertanyaan pertama:

Einstein : Berapa jarak dari bumi ke bulan?

Mr Bean : Mr. Bean tidak mengucapkan sepatah kata pun, seluk saku, mengeluarkan $ 5.

Sekarang, giliran Mr Bean…

Dia bertanya kepada Einstein:

Mr. bean : Apakah yang naik ke atas bukit dengan 4 kaki, dan akan turun di 2 kaki?

Einstain : Einstein melakukan pencarian di internet tapi tak berjumpa dan meminta semua teman-temannya yg cerdas. Setelah satu jam ia memberikan Mr Bean $ 500.

Einstein sambil bengang bertanya:

Jadi apa yang naik ke atas bukit dengan 4 kaki dan turun dengan 2 kaki ??

Mr Bean menyeluk saku, dan memberikan Einstein $ 5.


( cter ni ak amek dr blog kwn ak... majoriti mst rmi da bc... tp ak br jek bc bnde ni... sbb 2 ak copy... hehehhe... style kot mr bean )

KAHWIN ?????

ASALAMUALAIKUM

selamat pg dunia... selamat pg kwn2... selamat pg dear blog....
arini ak nk ngarot cketla kan... ak ngah chating kat lmn sembang neh...
tetibe jek... ade sorg ni gtaw... ak name kn sbg B... die nak kwen... ngn pmpn pilihan parents die...
erk... bestnye nk kawen... pas2 plihan parents die... so kompemla parents die stuju kan...
so setel 1 mslh... hee

tp mncul plak mslh ke 2... adkh kte mampu menyintainye dan adkh si gadis mampu mncntai kte...
haa 2 yg kte xtaw... huhu...
besenye klu da jd mcmni.... kbykn pmpn o laki akn menolak rncagn parents die... sbb nk brsam pkwe o mkwe dorg... tp klu dorg xde pkwe o mkwe... adkh si jejaka o si gadis akn trime???
e2 yg kte xtaw....

hehehehe....
ak pn ade gak pglmn gini... bpk ak pnh ckpkn ke ak.... die nk jdohkn ak ngn ank kwn die...
ank kwn die 2... adik kpd kwn ak.... so xknla ak nk kwen ngn adik kwn ak.... tensen tol... die da yeye jek da... smpi nk g pinang.. nk tunangkn ak ngn dak 2... pdhal ak ms 2 br thn 1 ke 2 kat UMP neh..plek2...
die kate dak 2 cntik... sopan santun... baek at... keturunan baek2... pas2 bakal jd cikgu.... ak pn jd sengal2...bpk ak ni syes ke hape... hehe... tahla... xtaw die syes ke x...

so nk d jdkn cter... ak ckp ke bpk ak... ak nk crk gds plihn ak dlu... xmola plihn kuarga... lgpn ak da serik nk bsama ngn dak2 kmpg ak ni... tmbhn plak die adik kwn ak... segan la ak...huhu... ak ckp slow talk ngn bpk ak... n die trme jwpn ak... sjak dr 2... die dok sebut2 name dak pmpn 2... ish2... ak pn xpsti die seyes ke x...
biarla....

tp yg pntg skang neh... ak da ade sum1... xperlula ak xcter sape.. tp klu kgkwn ak kat UMP ni... majoriti da knl da sape beliau... haha... hrp brkekalan la.. moga jadila hendaknye... kepada si dia... klula trbace entry ni... jgnla kembang plak ek... hee..

n kepada si B ni.. smoga berbahagia la klu jd kawen ngn die... bahagiaknla die... cntailah die... klu pmpn 2 plihan mak bpk... msti ade sbb nape dorg plih pmpn 2... so trmela seadenye... kang nk kawen antola kad jmptn ek... wlupn jauh n xprnh bersua muke.... jemput2 la jgk.. nnt ak nk kawen ak jmptla ko... :)

selamat2 ~





erk !!!
ct ngn datuk K


ni plak kwn ak...
kwn dr skolah rendahhh....
pmpn 2 pn kwn ak gak...
semoga berbahagia smpi ke akhir hayat... 
ngeh3

( ak br2 ni ade blaja men kompang... best2... ahaha)

AKU DAN ...........

Asalamualaikum pembace sekalian....
mlm ni ak rs nk tacing2 plak... 
rs rndu kat sum1 o sumthg....
tringt ms saat2 berjmpe dgnye...

die
sntsa wat sy xkeruan...
sntse wat sy serba slh...
sntse wat sy rs xtentu arah...
bau die menggoda nafsuku...
kelembutan die menyebabkn ak sntsa mengidamknnye...
ciri2 tmbhn pdnye menambah aroma yg ada pdnye...
ku xbisa melupakannye....
bantula...
tolonglah...
....AKU....

ms mule2 jmpe die dlu...
ak g mkn kat kdi mkn di kuantan....
dr jauh ak da bleh da bau die...
ak pn ckp kat kwn ak....
weh sdpnye bau... xthn ak...
haha
pas2 mmbe ak pn ckpla... 
bau ni dtg dr die... mmg sdp pn bau..... tp klu dpt rase die...
nyum2... mmg lg best la... kompem ketagih...
so ak pn decide la nk try die...
dgn berbekalkn duit yg ade...
ak berjaye mndptknnye...
murah jek rupenye die ni...
heheh

btl la kate mmbe ak 2... bleh jd ketagih...
jd nak d jdkn crite...
sjak try die ari 2... ak jd ketagih...
smpi skang... mmg xblh lps...
tiap kl trjmpe.. mmg nafsuku membuak2...
xblh thn...
sbb 2 duit ak byk hbs... sume hbs kat die..
kgkdg shari 2 msti nk try die skali...
hehe... bl la lg bleh try die...
duit pn ngah kering ni...
xpela syg.. msuk duit sem dpn...
abg trus crk syg k...
jgn rsu...huhu...

d cni ak sertakan gambar2 die.... klu korg sume tgk...
msti trliur jgkla... 
skang ni ak da ngidam da... huu





sedapnye kamu.... bl la bleh mkn lg neh... lama sudah tidak ketemu mu
owhhh chicken chop ku sayang....



...KISAH AYAT KURSI...

Dari Abu Hurairah, dia berkata, Aku ditugaskan Rasulullah saw. untuk menjaga hasil zakat pada bulan Ramadhan. Tiba-tiba datanglah seseorang kepadaku, dan mengambil sedikit dari zakat itu. Maka aku menangkapnya seraya berkata, 'Kamu akan ku adukan kepada Rasulullah.' Orang itu berkata, 'Biarkan aku, sesungguhnya aku orang miskin, punya banyak anak.' Maka aku pun melepaskannya. Pada keesokan harinya, Rasulullah saw. bertanya kepadaku, 'Hai Abu Hurairah, apa yang dilakukan oleh tawanan mu kelmarin?' Aku menjawab, 'Ya Rasulullah, dia mengadukan kemiskinannya dan keluarganya yang banyak, maka aku kasihan dan aku membebaskannya.'

Nabi bersabda, 'Sesungguhnya orang itu berdusta kepadamu, dan dia akan kembali.' Saya sedar bahwa orang itu akan kembali karena Rasulullah saw. mengatakannya. Maka aku pun mengintipnya. Ternyata dia datang untuk mengambil makanan. Maka aku menangkapnya lagi seraya berkata, 'Sungguh aku akan mengadukan mu kepada Rasulullah saw.' Dia berkata, 'Lepaskanlah aku, sesungguhnya aku sangat susah dan punya keluarga yang banyak, saya tidak akan kembali.' Maka aku pun merasa kasihan dan membebaskannya lagi. Keesokan harinya, Rasulullah saw. bertanya kepadaku, 'Hai Abu Hurairah, apa yang telah dilakukan tawananmu kelmarin?'
Saya menjawab, 'Wahai Rasulullah, dia mengadukan kemiskinan dan jumlah keluarganya yang banyak, maka aku pun jatuh kasihan dan membebaskannya lagi.'

Nabi bersabda, 'Sesungguhnya dia berdusta kepadamu, dan dia akan kembali.' Maka pada yang ketiga kalinya aku mengintipnya. Dia datang mengambil makanan. Segera aku menangkapnya seraya berkata: 'Sungguh aku akan mengadukan mu kepada Rasulullah Ini adalah yang ketiga kalinya. Kamu mengatakan bahwa kamu tidak akan kembali, namun nyatanya kembali lagi.'

Dia berkata, 'Biarkan aku mengajarimu beberapa kalimat yang dengannya kamu akan beroleh manfaat dari Allah.' Saya bertanya: 'Kalimat apakah itu?' Dia berkata: 'Apabila kamu hendak tidur, maka bacalah ayat kursi. 'Maka Allah akan senantiasa menurunkan pelindung bagimu dan syaitan tidak akan mendekatimu hingga pagi.'

Maka akupun membebaskannya. Keesokan hari, Rasulullah saw. bertanya kepadaku, 'Apa yang telah dilakukan oleh tawanan mu kelmarin?' Saya menjawab, 'Wahai Rasulullah, dia telah mengajariku beberapa kalimat yang dengannya Allah akan memberiku manfaat, maka aku pun melepaskannya.' Beliau bertanya, 'Kalimat apakah itu?' Saya menjawab, 'Dia berkata kepadaku, 'Apabila kamu akan tidur, maka bacalah ayat kursi.' Dia berkata kepadaku, 'Allah akan senantiasa menurunkan pelindung bagimu dan syaitan tidak akan mendekati mu hingga pagi.'

Maka Nabi saw. bersabda, 'Dia telah berkata benar kepadamu, walaupun sebenarnya dia adalah pendusta. Hai Abu Hurairah, tahukah dengan siapa kamu berbicara selama tiga malam itu?' Saya menjawab tidak. Nabi bersabda, 'Dia adalah syaitan.'" (HR Bukhari)

~sumber:blog shbt.

APRIL FOOL...


cikgu : arini bpe haribulan murid2???
murid : 1 haribulan 4 cikgu.....
cikgu : bagus... besenye 1 hb 4 ni... ape yg best???
murid : APRIL FOOL... yeay !!!!
cikgu : jom pedajal org !!!


haha... dialog bodo diats adlh bnde yg d hrpkn xde kat skolah2 kat malaysia neh... xknla ckgu pn nk aja murid die blaja april fool... hehe... amende april fool neh... mane dtg asal usul die??? tahla... klu korg nk taw... google la sndri... hee... ambo pn krg psti... tp yg psti... e2 bknla budaya ISLAM mahupun budaya MELAYU... dlm budaya kte... xde istilah mengenakan.. pedajal... memperkotak- katikkn (erk !!!) org len... knonnye hari ini... kte blehla knekn org n org yg d knekn e2 xblh mrh bl d knekn... isk... bole ke g2??? ok.. cbe klu kte ltk analogi begini la kan...

seorg cikgu sdg dlm pejlnn ke klas... bl die bkak pintu... tetibe sebaldi timba yg penuh air melekat ats kpale die.... tadaaaa.... APRIL FOOL !!!!! ahaha... klu bnde 2 d wat dlm cter lwk... mmg lawakla...tp realitinye??? adkh prbuatan e2 bnde yg melawakkn??? adkh wjr seorg ank murid wat g2??? memprankkan org dgn melampau... bleh mencederakan 2... ats dsr april fool maka d bolehkn prkara begini.... isk2... xpatot... cyan ke cikgu 2... basah die... malu plak 2... huu... 

cbe kte pk klu bnde 2 tkene kat btg idong kte sndr... tn2 kte akn rs mrh.. sdh... geram... mnymph... malu n mcm2 lg reaksi negatif... silap2 bleh bnuh dri... KAN... lgpn prbuatan cm2 sgt krg aja... die 2 guru kte... die aja kte.. jd hormat la die spy ilmu sntse lekat... kang xberkat idop 2... even klu nk april fool kan kwn2 2 pn xpyhla ssh2... batalkn jela niat 2.. xperlu ekt bnde2 org len buat 2... klu kte wat mcm dorg 2 wat... maka kte pn trgolong dlm glongan 2... kte kan org melayu ISLAM... kte ade budaye kte... n budaye kte sntse bersopan sntun serta menghormati antra 1 dgn yg len... br la kte idop aman dan harmoni... 

jd d hrpkn... kepada yg nk men2 april2 fool2 arini 2... lupekn jela niat 2.. bek korg g stdy ke... kerja ke... tlg mak bpk korg ke.. plg cikai pn... g la tdo... ak phm korg mmg ske tdo kan... hee... xpn blogging mcm ak skang neh... huhu... best bloging neh... anda cubelah... xkn menyesal... 

k sekian dr ambo....



ERK....
arini da 2hb 4 la.... lmbt post... hehehe

BURUNG VS ???????

UHAAHAHAHAHAHA..... 

babi tol la babi ni... heheh...
dlm 2 ari ni... ak ade cr sndri nk lepaskn tensen.. iaitu dgn membunuh babi... 
gem ni ak amek dr kwn ak.. n ak psti pn antra korg da men gem BODO ni... tp syes best kot... babi ni comel gler... wane ijau... xpnh lg jmpe babi wane ijau... hehe... 

name gem ni adalah ANGRY BIRD... npe bird ni angry??? hahaaaa.... gini cternye... gem ni mengisarkan peperangan antara burung dan babi.... babi telh mencuri telo burung dan burung pn nk dptkn blk telo die... simple gem rite... yela... pttla burung mrh... cbe bygkn sndri... klu ade yg curik telo korg... korg mrh x??? mstilah mrh kan... hahahaha... jgn pk dalam sgt... pk luar2 da le.. hee...tp gem ni syes ade level2 yg sgt ssh... smpi ak rs nk pecahkn2 lptop ak ni sbb grm sgt... haha... meh kte tgk aksi babi n burung e2.... yg wane ijau 2 babi... yg kat bnde mcm sangkut kat lastik 2 burung...




.......READY...... 
AIM

 !!!! FIRE !!!!!

 
KEBABOOOOO !!!!!



haha... syesly... wlupn gem ni nmpk bodo... tp syes best.. gem ni skang ni jd fenomena kat UMP neh... nape tah... lg2 dak pmpn.. sume ske tgk babi 2.. hahaha....

papepn... mggu ni n mggu dpn ak sgt2 bz... nk siapkn persdiaan zahir n batin ak... 2k ape??? haaaa.... ak mau kawen la... sbb 2 nk siapkn batin 2... hehe... wa lulaw2 saja maa...


mggu dpn ak kne prepare sehabisnye... xmo kne pkul truk sgt.. sket2 da la... tgn ak plak msh xok... tp mkn skt adela.. plek ak... tekanan pn mkn byk... pnt woo nk bahagi2 kan ms ni... ms pack gler... tp 2 jela cr 2k ak blaja handle ms... smpi bl nk dok rilek je kat blik... pas2 g klas jek... blk mkn tdo pas2 wat asgnmnt... xbest2... lgpn bkn ak sorg je pnt.. ade lg yg lg pnt dr ak... so xpela... huhu...  

n smlm gak ade mmbe ak ni lpe nk matikan lampu kete sewe... abes kong batery kete 2... cyan ke tuan die... rs bsalah plak wlupn bkn drive kete ms 2.. pn bkn ak yg xttp... tp ak la yg kol tuan kete nk sewe kete die... pas2 mmbe ak ni bleh plak lpe ttp lmpu... lbh 24 jam lmpu trbkk... haih ... xpela.. kang pndai2 la ayt tuan kete... malu da nk sewe kete die pasni... die da la baek at...

pas2... arini plak ak nak siapkn sume2 mnde2 yg ptt ak siapkn... hrp smptla siap.... tp sblom 2... ak nk men gem burung lwn babi ni smpi boring... huh hah !!!!

pas2... ak mau study... mggu dpn test... 

usaha2 !!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 2 3 go~

Aku org yg simple2 saja, mudah2 saja, tenang2 saja, n mcm2 lg saja....

Followers

Islamic Calendar

mari chetting2...

click la ek... ngeh2